Salı, Aralık 16

greenpeaceci ablalar : )

hepsini çok seviyorum hepisini teker teker gözlerinden öpmek istiyorum. ama size şöyle bir anımı da anlatmak istiyorum geçen gün başımdan geçen... başlıyorum ?

efendim geçen günlerde kadıköy civarından beşiktaş'a doğru yol almam gerekmekteydi. iskeleye gittim tabi ki 15 dakikalık araları kaçırmakla ünlü olduğum için hiç kasmadan sigaramı yaktım ve beklemeye başladım dışarda. sonra o gözleri çakmak çakmak, esmer güzeli, tatlı mı tatlı bir greenpeaceci abla yaklaştı ve dedi ki "greenpeace hakkında bir şeyler öğrenmek ister misiniz?"

güzel soru dimi? ben hayır, zaten biliyorum dedim. başladım sonra 3.dünya ülkelerinde yapılan bu tip göz boyamaları g8 de niye beceremiyorlar diye anlatmaya bağış yapan birkaç şirketi saydım falan filan (hava attım aslında) 

ee peki nükleere ne diyorsun dedi. ben de greenpeace kurucusu gibi düşünüyorum patrick moore:) hımm kim ki acaba :D neyse tabi ki patrick moore nükleeri destekliyor çünkü farkında o da şu zamanda en mantıklı enerji kaynağının nükleer olduğunun neyse o çakmak gözlü abla greenpeace bırakıp yanıma taşıncak 1 haftaya çaya beklerim...

patrick moore un washington post ta yayınlanan seksi fotorafları için derdim de yok hürriyet değil o!! makalesi için buyrun afiyetle  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder