Çarşamba, Mart 11

kırmızı ışık aşıkları otobüs şöförleri (özel halk otobusu)

evet allah hepinizin belasını versin ağır bi giriş ama sade ve temiz olsun dedim.. ne lan bu... ya.r.am ben senin keyfini beklemek zorunda mıyım... lan doğurcak karı olsam doğururum... bak şimdi durumu anlatayım şimdi beşiktaştan biniyosun tamam mı sonra bu dönüş varya akaretler sapağına dönmek için de dönüyorlar ordan ya orada yeşil ya 7 ya 8 saniye yanıyo sonra 90 küsür saniye bekle anasını satıym. adam tam 2 saniye kala oraya denk geliyo götüm götüm ilerleyip yakalanıyo lan ne adamsın ya zamanı gelince basıp yolcu kapmayı biliyorlar deliriyorum çıldırıyorum hepsine gidip yaş söğüt dalıyla 24 kişi dalmak istiyorum (24 elin rastgele rakamlara basması sonucu oluşan bir rakamdır bir istatistik sonucu açklanan rakam değildir) neyse ama bana malzeme çıkardı 2 tane orası ayrı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder