Pazartesi, Temmuz 6

japan tobacco international size sitem ediyorum...

şimdi japan tobacco international ailesi durum şu: geldiniz camel'ın eski tadı kalmadı, her phillip morris amcalar zam yaptığında geri kalmadınız bastınız zammı, ayrıca japonsunuz ve ben japonları sevmem (ırkçı değilim sevmem laubali adamlar onlar yuh dediğinizi duyar gibiyim yok eminim onlar da beni sevmiyorlardır, kendilerini beğensinler onlar!).

oğlum kısa camel içicisiyim son birkaç senedir. ve artık bu sigaranın 5 TL olduğunu öğrenmiş bulundum geçen günlerde. ya aslında bi' açıdan iyi de oldu. 4,6 idi ve bana kalan 40 kuruşun nereye gittiğini bilmediğimden bu bilinmeyen 40 kuruş için iyi bir çözüm yolu oldu...

olsun yine de camel soft'um, biricik sigaramın artık 5 TL olduğunu bilmek bana biraz koyuyor. yani beni davidoff, marlboro ve parliament içenlerin klasına koyuyor. ama ben onlardan biri olmak istemiyordum. keşke 4,99 gibi bir hamleye gitseydiniz valla bırakırdım 1 kuruşu da markete sorun değil. 1000 tane 1 kuruşum olsa ne kadar ederki? (1X1000=1000 kr/1000kr=?)

üzülüyorum o sarı güzel kutuya artık 5 TL verdiğimde parmaklarıma dökülecek olan bozuk paraları görmeden marketi terketmek... o bekleme anının yaşamadan, o büfe sahibiyle 40 kuruş için gözgöze gelmeden olay yerini terk ediyorum... onlar ki benim gibi bir adam için sosyal anların kralıydı, göz bebeğiydi. ama artık bunu elimden aldın japan tobacco international lan bari 5,10 kuruş yapsaydınız en azından yine bozuk paraları beklerdim. nedir bu yuvarlak rakam isteği!

neyse çok üzüntülüyüm okurlar... benle aynı fikirde olanlar varsa ben yakıyorum bi'tane buyrun siz de yakın. otlakçılığa bu seferlik izin var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder