Pazartesi, Temmuz 6

Ne olur tut revizelerimi!

Güzel bir güne başladığınızı düşünüp, yatağınızın sağ tarafı duvar tarafından kapatılmış olup ve her gün soldan kalkarak o güzel başlanılan günün bu tip batıl inançlarla yok olması hissiyatı vardır ya? Ya da var mıdır? İşte öyle bi' moddayım şuan.

garip bir hissiyat. yoğun bir gün tekrardan yazılan şeyler. can sıkıcı bir hava. eski aşkların artık heyecanı kalmadı safsatası gibi bir durum...

ucundan denizi görebiliyorum ama ne bilim iki yıldır içine giremedim. bir nevi deniz orucu tutuyorum. gerçi zaten pek de sevmem yüzmeyi ondan mı acaba göbekli bir adam olma yolunda ilerlemem...

neyse can sıkıcı bir post. can sıkıcı bir gün. can sıkıcı bir akşam üstü olacak kesin ikindi bu kadar can sıkıcı oluyorsa.

daha fazla sigara daha fazla sakinlik diliyorum kendim için şuan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder