Pazartesi, Temmuz 6

şekilci olmak lazım bu dönemde vesselam...


nasıl girsem bilemedim... dün blogumu okuyan biri tarafından acımasızca eleştirildim! evet haklı olduğu yönler vardı. hak vermemek elde değildi!

neyse konumuz bunun üzerine yoğunlaşacak her zaman olduğu gibi sıkılanları http://www.victoriassecret.com/ 'a yönlendirelim. tabi bu siteye yönlendirmek yeni fikrim. başka zaman bi' yere yönlendirmezdim genelde size seçme şansı tanırdım. ama artık bu kadar demokratik yaklaşımlar yeter. nereye girin dersem oraya gireceksiniz. bak sizin yüzünüzden konudan da uzaklaştım. evet konuyu takip etmeyecek olanlar sizi güzel şeyler bekliyor. takip edecekler için aynı şeyi söyleyemem malum ben kendi zevkine göre yazan bir adamın tekiyim...

evet, gelelim konuya! şimdi benim yazdıklarım tamamen "grinds my gears" yani türkçe meal olarak "beni sinirlendiren şeyler" olarak açıklanabilir. fakat durum gösteriyor ki beni sinirlendiren şeyler o kadar da eğlenceli o kadar da okutan şeyler değil. ama bazı bloglara bakıyorum kız poposuna yaptığı kurdela dövmesini koyuyor, arkadaşları yorumluyor birbirlerini pohpohluyorlar ve puff! kaç yüz kişi takip ediyor. bunun friendfeed'e yediği yemeğin resmini çekip altına yorum yapmaktan farkı yok benim görüşümde. neyse konudan baya saptın arkadaş yine...

konu şu benim blogum takip ettirmiyor hatta sıkıyor. eleştirisine değer verdiğim kişi bunun sebebinin sadece blogumun kasvetli havası ve fotoraf eksikliği olduğunu söylese de bence bunun ana sebeplerinden biri benim yazdıklarımın sadece beni ilgilendirmesi olsa gerek!

aslında başlarda fotoğraf da koyuyordum ama sonraları beni kasmaya başladı bu fotoğrafları koymak. ama bu eleştiriyi dikkate alıp fotoğraf koyup renklendirmeye karar verdim. umarım daha çok takipçim çıkar.

bundan sonra daha fazla ilgileneceğime inanıyorum blogumla çünkü artık sınavlar bitti ve ben biraz rahatlıyacağım gibi duruyor.

neyse konu buydu yeni bir açılımla, daha renkli ya da daha fotoğraflı mı deseydim? böyle bir blog olacak gibi duruyor.

okuyanlara teşekkürler, umarım bu satırlara kadar sıkılmadan takip etmişsinizdir.


2 yorum:

  1. ben sevdim bloğunu zira sözünü ettiğin tipteki bloglardan bile bi kaç ay öncesine kadar haberim yoktu.. bloğu böyle eş-dost bi iki kişiyle paylaşabileceğin dijital bi "başucu defteri" sanıyodum.. ne kadar çok yorumcu-yazar varmış meğerse o sözünü ettiğin yalnız ve güzel ülkemizde.. herneyse konu onlar değil. çok fazla takipçi arama kendine, çoğunluktan farklı olmak lazım artık, çoğunluk doğru olan olmak değil hem her zaman öyle değil mi.. neyse biraz karıştırayım..

    YanıtlaSil
  2. kimsenin beni okumadığını düşünerek ben de kendime yazıyordum. meğersem okuyan çıkıyormuş. yorumunu bugün görmemin sebebi de bu sanırsam. umarım karıştırırken kaçmamışsındır.

    YanıtlaSil