Pazartesi, Temmuz 6

tell me morrissey is america now the world?


az önce morrissey abimizin "america is not the world" şarkısını dinledim. amcam diyor ki amerikanın başına siyah, gay veya komünist bir başkan geçmezse amerikaya inanmam. ne desem bilemedim şimdi morrissey abi yani başlarında siyah ve komünistim diye geçinen bir başkanları var ama gay olup, olmadığından emin değilim. çünkü iki çocuğu var...


neyse çok sıcak buralar. kafamı bu tip mal şeylere takıyorum işte. morrissey şimdi amerikayı dünya olarak kabullenecek mi diye düşünmeden edemiyorum.


bi' de şunu düşündüm gelirken. ya şimdi sıcaklar oldukça terliyoruz çıldırıyoruz. trafik olunca manyağa bağlıyoruz. e bunun sebebi yine bizleriz. o yüzden douglas coupland'e güvenip "quit your job" moduna mı girsek bilemedim...


eğer herkes aynı anda işinden çıkarsa muazzam bir kaos oluşur ve çok güzel bir şey olur gibi geliyor. sadece acil işlem yapanlar çalışsınlar. ne bilim hastane, cenaze görevlileri falan gibi...


şu finans sektörü külliyen bıraksın zaten işleri.


işte sıcaklar insana böyle aforizmalar yazdırıyor! biz napalım? bi' de en gıcık olduğum nokta. tenin tene değmesi! hani bu güzel bir şey de böyle toplu taşıma araçlarında sıcakken hiç çekilmiyor yahu. değdirmeyin teninizi tenime zaten sıcak bi' de sizin teninize değemem. yani istersen megan fox ol! gerçi megan fox olsan değdir de! neyse değdirmeyin lan... you can't touch this.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder