Salı, Şubat 16

herkesin bir duruşu var lan.

Ulan bloggerlara bakıyorum şöyle bi, en ünlüsünden en kıytırığına (ben o çizginin kıytırığa yakın olan tarafındayım) ulan hepsinde bir demogoji hepsi bir goygoyculuk. hadi becerseler eyvallah dicem. koy youtube videosunu, yaz üstüne iki lakırdı hooooop, al sana günü kurtaran yazı.

ha sonuna da bir "tekel işçilerini destekliyoruz!"

arkadaşlar ben sizi anlamıyorum. yok yani destekliyoruz diyorsunuz, işte işçi hakları diyorsunuz falan ama hiç kafanız basmıyor. dümdüz devam. zaten bizim ülkedeki solcuları da anlamak mümkün değil. iktidara gelsek bi sürü kişiyi işe alıcaz, herkese para dağıtıcaz. doğru bunu daha önce de yaptınız, %500 zam gördüğümüz zamanlar da oldu. darphane devlet kuruluşu değil mi neden para basmıyoruz ?

ulan cidden artık kafa göz dalıcam hepinize yahu. tekel işçileri de artık utansınlar. memurları 50'lerde siz bu ülkenin incilerisiniz diye takılan kulp ile gaza getirdiniz, adamlar emekli olunca şimdinin parasıyla 20.000 TL ya alıyor ya almıyor, bi bakıyorsun işçilere 80.000 TL'den aşağıya alan yok. insafa gelin artık. tek taraflı isteklerle bu iş yürümez. boş beleşçilik yapıp, yan gelip yatarak. beni oradan aldın, şuraya vermek zorundasınız diyemezsiniz. global bir işi bilen yapar modelini oturtmak lazım. sen o işten alınıp, nasıl telekoma işçi olarak gidebilirsin mesela? var mı öyle bir kıyak? siz bunu geçin de gariban memurların emeklilik ikramiyelerini tartışın, onların grev hakkını tartışın, doktorların durumlarını tartışın varsa yoksa onu destekliyoruz, bunu destekliyoruz.

geçenlerde arkadaşımın babası sizin gibileri denemek için güzel bir şey yaptı. hani bu forward mesajı ile yolladığınız destek mailleri var ya(götünüze girsin hehe). adam ona "hadi ben otobüsü ayarladım madem bu kadar destekliyorsunuz hepimiz tekel işçilerinin yanına gidiyoruz." dedi. (korkmayın bunu yapan emekli ve o emeklinin çevresi, adamların işi gücü vardır demeyin.) kimse geri dönmedi. kimse gitmeye cesaret etmedi. oturduğunuz yerden destekleyin siz.

tekel işçilerini nasıl desteklersiniz biliyor musunuz? o uyuşuk bedenlerinizi bir büyük içerek daha da uyuşturun öyle destekleyin. süper çözüm dimi.

hadi bakim dağılın şimdi. duruş, muruş, bok-püsür demeyin bana! duruşmuş, beşiktaşlılıkmış ulan st.pauli bile atkı satıyor artık. nöbetlere giricem yine. hadi size iyi duruşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder